برد ماشین لباسشویی, مقالات ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی ایرانی بخریم یا خارجی

لباسشویی ایرانی یا خارجی 1


ماشین لباسشویی ایرانی بخریم یا خارجی همیشه این سؤال برای خریداران ماشین لباسشویی مطرح می‌شود. تیم ما برای راهنمایی تخصصی خرید لباسشویی به شما دوست عزیز در این امر کمک خواهد کرد تا با بالاترین اطلاعات مناسب‌ترین لباسشویی را خرید کنید. تمامی موارد و نکاتی که قبل از خرید ماشین لباسشویی باید رعایت کنید برای شما جمع اوری کرده‌ایم.

آنچه در این مقاله می خوانید

  • نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی
  • ماشین لباسشویی با چه ظرفیتی مناسب است
  • انواع ماشین لباسشویی از لحاظ ساختار
  • ماشین لباسشویی چه برندی بخریم
  • مزایا و معایب ماشین لباسشویی درب از بالا معمولی
  • مزایا و معایب ماشین لباسشویی درب از جلو
  • مزایا و معایب ماشین لباسشویی دوقلو
  • میزان مصرف انرژی ماشین لباسشویی
  • بررسی برنامه شستشو و آپشن دستگاه
  • خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی
  • ماشین لباسشویی خارجی از ایرانی بهتر است؟

نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی


ماشین لباسشویی ایرانی بخرم یا خارجی؟ برای خرید به چه نکاتی توجه کنم چه برندی مناسب‌تر است اول از همه باید به نوع ماشین لباسشویی توجه کرد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. دوم ظرفیت ماشین لباسشویی براساس میزان استفاده و نفرات بسیار تأثیر‌گذار است. سوم میزان مصرف لباسشویی اهمیت بسیاری دارد حتماً قبل از خرید لباسشویی مدنظر را بررسی کنید. چهاروم حجم دیگ لباسشویی متفاوت است که با بازکردن درب لباسشویی متوجه خواهید شد. پنجم میزان سرعت چرخش دیگ باعث می‌شود تا لباس‌ها با دقت و قدرت بالای شستشو شوند. ششم ویژگی و کاربرد برنامه‌های شستشو بسیار مهم می‌باشند لذا به این نکته توجه کنید یا از دفترچه ماشین لباسشویی پیگیر شوید. هفتم شما باید به آپشن‌های موجود در لباسشویی را بررسی کنید و اخر ساده‌سازی استفاده ار لباسشویی بسیار مهم است.

ماشین لباسشویی ایرانی بخریم یا خارجی

ماشین لباسشویی با چه ظرفیتی مناسب است


اگر استفاده معمولی در روز دارید می‌توانید از ظرفیت ۵ کیلویی استفاده کنید. اما اگر از خانواده پر جمعیت ۴ یا ۵ به بالا هستید حتماً از لباسشویی ۶ یا ۷ کیلویی استفاده کنید.

انواع ماشین لباسشویی از لحاظ ساختار

انواع ماشین لباسشویی عبارتند از: ۱. (سطلی) دارای یک مخزن شستشو۲. (دوقلو) دارای دو مخزن یکی برای شستشو و دیگری برای آب‌گیری و خشک کردن ۳. (تمام اتوماتیک) پس ریختن لباس‌ها و مواد شوینده برنامه مد نظر را تنظیم کرده و لباسشویی خودکار تمام موارد بالا را انجام می‌دهد.
۱. ماشین لباسشویی درب از بالا معمولی
۲. لباسشویی درب جلو
۳. ماشین لباسشویی دوقلو

ماشین لباسشویی چه برندی بخریم

مزایا و معایب ماشین لباسشویی درب از بالا معمولی


مزایا:
۱. لباسشویی درب از بالا بخاطر راحتی کار و خم نشدن و جمع‌آوری لباس مورد مناسبی برای کسانی که مشکل کمر و مفاصل و یا مسن هستند انتخاب بهتری است فرد می‌تواند بدون خم شدن لباس‌های خود را جمه‌آوری کند.
۲. از دیگر مزایا این لباسشویی اضافه کردن لباس حین کار است چون هنگام شستشو درب آن قفل نمی‌شود.
۳. سرعت شستشو در لباسشویی درب از بالا بهتر است چون که دارای هم زن و کاملاً لباس را درون اب فرو می‌برند.
۴. قیمت مناسبی دارن
۵. دیرتر بو می‌گیرند
معایب:
۱. تنوع بسیار پایین این لباسشویی‌ها
۲. فضای زیادی در آشپزخانه اشغال می‌کنند
۳. دقت و تمیزی لباسشویی درب از جلو را ندارن
۴. مصرف برق و آب در آن‌ها بیشتر است

لباسشویی درب بالا

مزایا و معایب ماشین لباسشویی درب از جلو


مزایا:
۱. لباسشویی درب از جلو برق و آب کمتری مصرف می‌کند بنابراین لباس‌ها با دقت بیشتری شستشو می‌شوند.
۲. برای مکان‌های که فضای کافی وجود ندارد گزینه مناسبی است.
۳. امکانات، آپشن‌ها و تنوع آن خیلی بالا است.
معایب:
۱. لباسشویی درب از جلو قیمت بالاتری دارد.
۲. نیاز به سرویس و نظافت دارد.
۳. سرعت آن در شستشو کندتر و آهسته‌تر است.
۴. طرز کار با آن پیچیده‌تر است.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی دوقلو


مزایا:
۱. قیمت مناسب نسب به اتوماتیک‌ها
۲. کارکرد ساده
۳. اضافه کردن لباس در حال شستشو حین کار
۴. سبک بودن
معایب:
۱. عدم کارایی برای لباس‌های رنگی
۲. خراب کردن لباس‌های حساس و ابریشمی
۳. مصرف آب و برق زیاد
۴. چروک شدن لباس‌ها
۵. فضای زیادی را اشغال می‌کند

لباسشویی دو قلو

میزان مصرف انرژی ماشین لباسشویی


ماشین لباسشویی ایرانی بخریم یا خارجی؟ صد در صد شما تا اینجای کار متوجه شدید که چه لباسشویی مناسب شما است اما باید توجه کنید که مصرف برق یکی ار مهمترین فاکتور هر لباسشویی به حساب می‌اید برای خرید ماشین لباسشویی ایرانی یا خارجی باید به برچسب مصرف انرژی که معمولاً بر روی بدنه نصب می‌کنند توجه کنید اگر مصرف لباسشویی گرید A یا A+ بود این لباسشویی مصرف بسیار خوبی دارد.

بررسی برنامه شستشو و آپشن دستگاه


یکی از مواردی که باید از فروشنده یا در کاتالوگ محصول توجه کنید آپشن دستگاه می‌باشد باید این مقیاس را انجام دهید تا با امکانات‌ترین لباسشویی را تهیه کنید.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی


بحث خدمات بسیار مهم است که باید توجه داشته باشید زیرا لباسشویی‌های خارجی از پشتیبانی و خدمات کافی و جدی برخوردار نیستند. اما لباسشویی‌های ایرانی دارای نمایندگی‌های زیادی در سرتاسر ایران می‌باشند که این امر یک برتری نسبت به لباسشویی‌های خارجی به حساب می‌اید. البته ناگفته نماند لباسشویی‌های خارجی دارای کیفیت بالایی برخوردار هستند. و تعمیرات آن توسط تکنسین‌های زیادی انجام می‌شود.

ماشین لباسشویی خارجی از ایرانی بهتر است؟

ماشین لباسشویی ایرانی بخریم یا خارجی؟ با شرایطی که در کشور وجود دارد دسترسی به‌یه سری از قطعات ماشین لباسشویی خارجی امکان‌پذیر نیست و هیچ شرکت یا نماینده‌ای از این دستگاه پشتیبانی نمی‌کند. لذا در صورت خرابی دستگاه اگر قطعه‌ای معیوب شود شما به دردسر خواهید افتاد، به این دلیل که خدمات پس از فروش ندارید و باید دنبال قطعه محصول در استوک فروشی‌ها و مراکز دیگر باشید. در واقع لباسشویی شما بلااستفاده خواهد شد دقت کنید قبل از خرید چه لباسشویی تهیه می‌کنید‌امیدواریم مسیر قطعات و خدمات این لباسشویی‌ها به کشور باز شود.
اگر بخوایم منطقی به این موضوع نگاه کنیم، خرید ماشین لباسشویی ایرانی به صرفه است چرا که هم گارانتی بعد از نصب دارد هم خدمات و قطعات کافی برای محصول شما وجود دارد و چرخه لباسشویی شما متوقف نمی‌شود. شرکت‌های ایرانی از لحاظ کیفیت در تلاشند تا بهترین محصولات را ارائه کنند. در نهایت تصمیم‌گیری با شما است ما به عنوان بخش کوچکی از خانواده بزرگ لوازم خانگی وظیفه خود دانستیم تا اطلاعات لازم را به به شما دوست عزیز تقدیم کنیم.حالا ماشین لباسشویی ایرانی بخریم یا خارجی؟

دیدگاهتان را بنویسید